ЯК ОТРИМАТИ СЕРТИФІКАТ ПРО ВАКЦИНАЦІЮ

Печенізьке бюро правової допомоги надає роз’яснення з питання отримання сертифікату про вакцинацію від COVID -19:
Якщо Ви вже щепилися від корона вірусу однією або двома дозами вакцини, то для підтвердження вакцинації необхідно отримати відповідний сертифікат про щеплення.

Є два варіанти отримання COVID-сертифікату.

Перший – у сімейного лікаря, який видає паперовий документ. Він має містити ім’я та прізвище пацієнта, назву вакцини, печатки лікарні та підпис лікаря. Його видають лише після двох доз щеплення.

Другий – самостійно згенерувати у застосунку “Дія“ на смартфоні або на порталі державних послуг “Дія“. Це електронний документ з QR-кодом.

Як згенерувати сертифікат про вакцинацію:
    • авторизуйтеся на порталі “Дія“ за допомогою електронного підпису (КЕП);
    • натисніть “Отримати СOVID-сертифікат“ на головній сторінці або в розділі “Послуги“;
    • підпишіть згоду про обробку персональних даних КЕПом;
    • коли “Дія“ знайде дані про вашу вакцинацію в реєстрах, то вам надійде повідомлення про це на електронну пошту;
    • завантажити та роздрукувати документ можна з кабінету громадянина, розділ “Послуги” — “Отримані документи”.
Що робити, якщо не вдається сформувати COVID-сертифікат

Отримали статус “Немає даних про вас“ після запиту на створення документа

Якщо ви робили запит через мобільний застосунок “Дія”, спробуйте повторити його через портал “Дія“ (diia.gov.ua), використовуючи свій електронний підпис для входу.

Якщо і портал “Дія“ відповів, що “Немає даних про вас”, зверніться до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, зокрема:

1. ПІБ українською та англійською, як у паспортних документах.

2. РНОКПП (реєстраційний номер облікової картки платника податків, раніше називався – індивідуальний податковий номер — ІПН).

3. УНЗР – це унікальний номер запису, що вноситься про кожного громадянина України до Єдиного демографічного реєстру і допомагає зробити цифрову ідентифікацію людини.

4. Дата народження, як у паспорті/свідоцтві про народження.

5. Актуальний номер телефона, на якому можливо приймати та надсилати SMS.

Якщо у вас є дитина віком до 18-ти років, то переконайтеся, що в її картці пацієнта – її ж РНОКПП та УНЗР, а не ваші.

Також попросіть лікаря перевірити, чи немає дублів вашого профілю в системі, або збігів із профілем іншої особи.

Отримали статус “Помилка при генерації сертифіката“ після запиту на COVID-сертифікат

Рекомендовано звернутися до вашого сімейного лікаря або до лікаря, який робив вам щеплення, із запитом – перевірити ваші персональні дані, описані вище.

Отримали статус “На жаль, заява не підписана“ після запиту на COVID-сертифікат

Вам потрібно відновити Дія.Підпис. Для цього рекомендовано увійти до мобільного застосунку або скористатись порталом “Дія”, використовуючи електронний підпис для входу.

Отримали статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний“ з таким текстом “Ви зможете додати його лише після другого щеплення. Якщо ви вже його зробили, то зверніться до пункту вакцинації, щоб ваші дані внесли“

Рекомендовано оновити мобільний застосунок, після цього надіслати запит на генерацію COVID-сертифіката повторно або зробити це через сайт “Дія“ (https://diia.gov.ua/ ), увійшовши до системи з допомогою електронного підпису.

Отримали статус “Сертифікат про вакцинацію недоступний“ з таким текстом “Ви щепились не в Україні або дані про вакцинацію внесені не тим лікарем, який робив щеплення“

Якщо вакцинацію проти COVID-19 було зроблено за межами України, сформувати COVID-сертифікат, який би врахував виконану вами вакцинацію, неможливо. МОЗ працює над такою можливістю в майбутньому.

Отримали статус: “Номер партії вакцини помилковий”

Вам потрібно звернутися до лікаря, який провів щеплення і вніс медичний запис про вакцинацію до електронної системи охорони здоров’я, із запитом – позначити внесене, як помилкове, і додати дані повторно, без помилки.

Без такої дії ви не зможете отримати Міжнародне свідоцтво про вакцинацію і не отримаєте COVID-сертифікат.

Отримали статус “На жаль, сталася помилка”

Звертайтеся до технічної підтримки порталу та застосунку “Дія”.

Нагадуємо, що «Печенізьке бюро правової допомоги» Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги надає безоплатно правові консультації, а також окремим категоріям громадян надає правову допомогу у зверненнях до суду за захистом своїх прав.

Печенізьке бюро правової допомоги знаходиться за адресою: смт.Печеніги, провул.Богдана Хмельницького, 1-А, 2 поверх, 5 кімната (в приміщенні Центру зайнятості) тел. (05765) 6 1547

Головний спеціаліст Печенізького
бюро правової допомоги, Л.Чорномор