ОБ’ЄДНАННЯ, АДВОКАЦІЯ, СПІВПРАЦЯ: ПІДТРИМКА ІНІЦІАТИВ ОГС У СФЕРІ РЕФОРМ (Підтримка секторально-цільових ініціатив на національному, регіональному та місцевому рівнях)
Виконавча дирекція Асоціації, проаналізувавши чинне законодавство щодо звітування сільських, селищних, міських голів за період своєї каденції, вважає необхідним зазначити,
Якщо у попередній частині статті основну увагу було приділено правовим аспектам щорічної оцінки діяльності старост, то у цій частині розглядатимуться переважно питання організаційного та процедурного характеру.
З набуттям чинності Законом №1638-ІХ від 14.07.2021 р., старост було виключено з переліку посадових осіб, які не підлягають атестації.
У листопаді минулого року читач порталу «Децентралізація» звернувся до редакції з проханням роз’яснити, чи має право підприємець (фермер) бути одночасно старостою, депутатом місцевої ради і членом земельної комісії відповідної ради.
В рамках судової справи № 0940/2301/18 Верховним судом сформовано висновок про те, що рішення органів місцевого самоврядування (далі – ОМС) про встановлення місцевих податків і зборів не вважаються регуляторними актами.
Важливе значення в процесі реалізації повсюдності та доступності державних послуг відводиться інституту старости.
Очільники старостинських округів мають робити своєрідний «зріз» інтересів та потреб мешканців своїх громад. На цьому наголосив у своїй колонці для видання «Новое время» Міністр розвитку громад та територій Олексій Чернишов.