ВІДБУЛАСЯ НАРАДА ІЗ КЕРІВНИКАМИ ЗАКЛАДІВ ОСВІТИ ПЕЧЕНІЗЬКОЇ ГРОМАДИ

Під час наради, яка відбулася 27 січня в Печенізькій селищній раді за участі керівників дошкільних, загальноосвітніх та позашкільних закладів освіти, селищний голова Олександр Гусаров визначив основні завдання для освітян Печеніжчини в умовах реорганізації та змін в адміністративно-територіальному устрої Печеніжчини та всієї України.

Реформа децентралізації влади торкнулася всіх сфер життєдіяльності, в тому числі, галузі освіти. Одним із складних завдань для територіальних громад у ході цього процесу є створення функції управління освітою. До об’єднання громад управлінням освітою в селах і селищах займались відділи освіти районних державних адміністрацій. Наразі процес передачі повноважень органам місцевого самоврядування триває. В громаді «з нуля» утворено відділ освіти, молоді та спорту, – проінформував Олександр Гусаров. Селищний голова представив керівникам-освітянам досвідченого новопризначеного керівника відділу – Ольгу Кизим, яка подякувала за високу довіру та надані повноваження координувати роботу однієї з головних галузей громади.

Олександр Гусаров зазначив, що робота всіх закладів освіти Печенізької громади повинна відповідати сучасним вимогам, бути в тренді сьогодення й базуватися на головних принципах взаємодії та партнерства педагога, дитини, батьків і громадськості. Керівники навчальних закладів повинні бути ефективними менеджерами, а дитсадки, ліцеї, навчально-виховні комплекси та позашкільні заклади – демонструвати високі результати роботи.

Ольга Кизим та керівники закладів освіти отримали завдання підготувати правову основу для організації та проведення в новому форматі щорічного конкурсу «Учень року», який був започаткований Олександром Гусаровим у 2011 році.

Присутня на нараді голова Чугуївської районної ради Ірина Постнікова звернула увагу керівників на те, що наразі триває складний процес передачі комунального майна через Чугуївську районну раду в Печенізьку територіальну громаду в особі селищної ради, в тому числі, закладів освіти. Наголошено було на необхідності активно включитися в цю роботу директорам закладів.