ПРО ЕЛЕКТРОННІ ЛІКАРНЯНІ

Відповідно до порядку організації ведення Електронного реєстру листків непрацездатності та надання інформації з нього, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 17 квітня 2019 р. № 328 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31 березня 2021 р. № 323), у червні 2021 розпочато запровадження електронних листків непрацездатності. Перехідний період триватиме до кінця серпня 2021 року.

Згідно з чинними законодавством Електронний реєстр листків непрацездатності формує та веде Пенсійний фонд України (ПФУ) на підставі медичних висновків про тимчасову непрацездатність, що надходять від закладів охорони здоров’я.

Інформація з Реєстру надається територіальними органами Пенсійного фонду України в паперовій формі як витяг з Реєстру за усним зверненням:

– застрахованій особі – особисто з пред’явленням документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або документа, що посвідчує особу та підтверджує її спеціальний статус, та документа, що підтверджує реєстраційний номер облікової картки платника податків або свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування чи пенсійного посвідчення;

– батькам, опікуну, піклувальнику, іншому законному представнику, якщо застрахованою особою є неповнолітня або недієздатна особа чи особа, цивільна дієздатність якої обмежена, – з пред’явленням документів, що посвідчують особу, а також документів, що посвідчують родинні зв’язки з адресатом (свідоцтво про народження, свідоцтво про шлюб тощо), чи рішення органу опіки і піклування про призначення їх опікунами чи піклувальниками;

– представнику застрахованої особи чи страхувальника – з пред’явленням документів, що посвідчують особу та повноваження представника діяти від імені особи, яку він представляє.

 Пошук відомостей у Реєстрі здійснюється за прізвищем, власним іменем, по батькові (за наявності) та датою народження застрахованої особи, її реєстраційним номером облікової картки платника податків за принципом повного збігу всіх зазначених ідентифікаторів пошуку та/або кожного окремого із зазначених ідентифікаторів пошуку.

Крім того, отримати інформацію про електронний листок непрацездатності може:

– страхувальник через електронний кабінет страхувальника на порталі послуг ПФУ щодо застрахованої особи (працівника) за період перебування з нею в трудових відносинах;

застрахована особа (працівник) — через свій електронний кабінет на  веб-порталі ПФУ.

Інформація щодо електронних листків непрацездатності буде надаватись користувачу, який зареєструвався на веб-порталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису. 

Начальник відділу обслуговування громадян №19 (сервісний центр) Валентина БУЛГАКОВА